Znáte poštomaty?

Poštomat InPost je výjimečný způsob dopravy a platby za přepravu. Při vytváření objednávky v kroku doprava a platba zvolte přepravu: "Poštomat InPost" a z mapy nebo ze seznamu si vyberte ten Poštomat (terminál), který Vám vyhovuje.

Jakmile bude baliček vložen do Poštomatu, obdržíte sms a email s heslem a QR kódem na základě kterého si můžete zásilku vyzvednout. Heslo nebo QR kód v kombinaci s Vaším mobilním číslem použijete při vyzvednutí jako identifikátor a schránka se otevře. U balíčku na dobírku budete před otevřením boxu požádán o zaplacení platební kartou. Balíček je v Poštomatu uložen po dobu 3 dnů mimo víkendů a svátků. Před ukončením úložní lhůty budete na ní upozorněn sms a emailem. Pokud vyzvednutí promeškáte, máte ještě 4 pracovní dny možnost si zásilku vyzvednout na nejbližším depu In Time.

Každý pohyb svého balíku můžete sledovat i on-line ZDE.

Co oceníte při výběru doručení do Poštomatu ?

FLEXIBILITU - Otevřeno 365 dní v roce, 7 dní v týdnu, 24 hodin denně

ČASOVOU ÚSPORU - Vyzvednutí balíčku trvá pár sekund a je bez front a čekání

DISKRÉTNOST - Ne vždy je někdo z rodiny nebo kolegů někým, kdo by měl znát obsah Vašeho balíčku

BEZPEČNOST - Balíček hlídají 3 bezpečností kamery

PLATBU KARTOU - Není potřeba mít u sebe hotovost a navíc se obávat, že vám nerozmění.

Prodejce si vyhrazuje právo dle svého uvážení na změnu typu dopravy z Poštomatu InPost na kurýra IN TIME v případě, že by se jednalo o rozměrnější zásilku. Přepravu zásilky zajišťuje kurýrní služba IN TIME.

Proč nakupovat přávě u nás?:

1. Jsme oficiální prodejce značky NIKE pro Českou republiku.

2. Od 3000Kč výše máte k objednávce dopravu zdarma.

3. Dodáváme i na Slovensko.

4. Rádi Vám s výběrem poradíme.

5. Sportovním klubům poskytujeme množstevní slevy.

6. Poskytujeme slevy a výhody držitelům karet věrnostního programu Sphere card.


 

IN TIME

Úvod » HISTORIE

NIKE HISTORIE

Na začátku všeho byl atletický stadion oregonské univerzity v americkém městě Eugene. V roce 1957 se v téhle baště běžeckých disciplín potkávají budoucí spoluzakladatelé firmy Nike – legendární inovátor a šéftrenér Bill Bowerman a jeho svěřenec, běžec středních tratí Phil Knight. Nikdo tehdy neměl tušení, kam až se tohle spojení rozběhne.

V roce 1962 Phil Knight vyráží do Japonska, aby zde kontaktoval výrobce kvalitní sportovní obuvi Onitsuka Tiger a přesvědčil ho, že USA jsou skvělým trhem pro japonskou expanzi. Podnikatelé ze země vycházejícího slunce cítí vycházející hvězdu a souhlasí. Při domlouvání kontraktu ale vyjde najevo, že není s kým ho uzavřít. Aby Knight vykličkoval z trapné situace, na místě vymyslí název nové obchodní firmy. Tak vzniká společnost „Blue Ribbon Sports“, předchůdkyně Nike.

Následujících devět let distribuuje a prodává japonské běžecké boty na území Spojených států. Centrální sklad má malá firma v suterénu domu Knightových rodičů a v jeho dodávce, s níž objíždí regionální atletické závody.

Po celou dobu se Bowerman s Knightem snaží s botami experimentovat, vyvíjet nové prototypy a dostat je na další metu. Jejich cílem je vytvořit maximálně funkční a především lehkou běžeckou obuv, která by atletům pomáhala dosahovat lepších výsledků a zároveň lepšího pocitu z běhu. V roce 1970 tuto posedlost poznává na vlastním vaflovači i Bowermanova manželka. Bill si potají vypůjčil její opékač a nalil do něj tekutou gumovou směs, aby vyzkoušel nový vzorek podešve.

Výsledkem je totální změna podoby běžecké boty, která poprvé přichází takříkajíc z Nike kuchyně. O rok později se plní další sen. Jeff Johnson, první stálý zaměstnanec Blue Ribbon Sports, usne po vyčerpávající dřině v práci a ve spánku se mu zdá o řecké bohyni vítězství Níké. Jméno nové společnosti je na světě.

Jaké štěstí, že se Jeffovi nezdálo například o peruánských indiánkách nebo ruském hokejovém bohovi Treťjakovi. V roce 1972 se značka Nike poprvé objevuje na trhu a věci se dávají do pohybu. Zanedlouho se Nike stává světovou jedničkou ve výrobě sportovní obuvi a oděvů. A zůstává jí dodnes.


MzEyNTN